czwartek, 24 października 2013

Kosmetyki- Maseczka do twarzy Montagne Jeunesse, strawberry souffle.

Witajcie

Dzisiaj próbowałam maseczkę którą można znaleźć prawdopodobnie w każdej drogerii i nie tylko, na wyspach. Trzeba przyznać że Montagne Jeunesse postarali się, i mają do zaoferowania bardzo dużą game maseczek.
Podzielili oni je na:
-Clay Spa's
-Creams
-Exotic fruits
-Fabric
-Face food
-Non drying
-Muds
-Peel Offs
-Scrubs
-Self heating
-Skin heroes


Zaczęłam próbę od maseczek błotnych 

Na pierwszy ogień poszła -> STRAWBERRY SOUFFLE

Jest to nawilżająca maseczka do twarzy o zapachu truskawkowym. Maseczka głęboko oczyszcza i zostawia gładką cerę.

Nadaje się do cery:
  • Mieszanej
  • Suchej
  • Dojrzałej
  • Normalnej
  • Wrażliwej

Aplikacja:
Nałożyć równomiernie opuszkami palców na twarz i szyje, omijając okolice oczu i ust. Położyć się i poczekać od 15 do 20 minut. 
Zmyć ciepłą wodą.
Używać raz na tydzień.

 Podoba mi się że maseczka posiada drobny peeling 

Składniki:
aqua, bentonite, glyceryl stearate se,stearic acid, glycol stearate, glycerin, glyceryl stearate, coco-glucoside, prunus persica kernel oil, mica, PEG-100 stearate, fragaria vesca fruit, juglans regia shell powder, aloe barbadensis leaf juice, xanthan gum, parfum, dehydroacetic acid, cream extract, maltodextrin, vanilla planifolia fruit extract, benzyl alcohol, Cl14700, Cl77891.



Wiem że powinnam nałożyć ją jeszcze na szyje 
jednak jeszcze posiadam przed tym drobny opór :P

Plusy:
1.Maseczka mocno nawilżająca 
2. Niedroga, kosztowała mnie zaledwie 1 GBP 
3. Dobrze się ją nakłada
4. Posiada drobny peeling

Minusy:
1. Niby pachnie truskawką, jednak zapach nie do końca mi leży.




Moja ocena to 7 na 10

Jest to dobry kosmetyk, wart uwagi, popróbuję inne ale z chęcią do niego wrócę 

9 komentarzy:

  1. Nie lubię zapachu sztucznych truskawek więc zapewne ja bym się na nią nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mieszane uczucia co do tych maseczek, raz sa dobre, raz nie do zniesienia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała, jednak inną wersję zapachową ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam o wypróbowaniu tych maseczek, ale jakoś się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ma całkiem fajny skład, a ja lubię wszystko co truskawkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą maseczką (zapach i działanie), ale czekam na recenzję innych rodzajów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. alee z chęcią do niego... co? :D
    W ogole... kocham Twoje przecinki!!! :) ♥ Pamiętam noc spędzoną na usuwaniu ich :)
    A co do tematu samych maseczek.. rzeczywiscie u nas tez je mozna na lajcie spotkać, natomiast ja jestem za leniwa ;p czasem mam faze to kupuje.. a i tak ich nie użyje :P .. więc nie wiem kogo chce oszukać ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą maseczkę już kilka miesięcy i jeszcze nie doczekała się, żebym jej użyła. Dzięki Tobie zrobię to dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się, ja maseczki na szyję też nie nakładam :P

    OdpowiedzUsuń