środa, 16 października 2013

Nowości

Witajcie;)

Uwielbiam takie dni jak dziś, kiedy zaskoczona jestem nie tylko jedną, a dwiema przesyłkami ;)

Ale po kolei;) 

Zacznijmy od podziękowania wspaniałej osobie która wprowadziła polskie apteki w uk ;)

Nie wiem kto ale jestem jak najbardziej za ! ;)

Pierwsza paczka jest właśnie z polskiej apteki.



Po kolei:
 
Skrzyp ... jesień już nadeszła więc trzeba dodatkowo zadbać o porcje witamin.

Olejek rycynowy ... i zaczynamy kuracje by zgęstniały mi brwi i rzęsy ;)

Kozie mleko pod oczy ... kolejna próba co będzie działać najlepiej, a jako że lubię tę markę to nawet chwili się nie zastanawiałam

Odżywka do paznokci ... bo niestety nie znalazłam tu w drogeriach dobrej odpowiedniej dla mnie

Ziaja intima ... ten produkt dostępny jest wyłącznie na amazon oraz w polskich aptekach. Bardzo mnie denerwuje że nie ma go w regularnej sprzedaży!!

Druga przesyłka przyszła do mnie z produktami z rozdania u 

Szczelnie zapakowana, że przyznaje że miałam problem by ją otworzyć ;) 
 W końcu udało się ;)

 Pierwsze to bransoletki zrobione przez autorkę bloga;)
najlepiej do mnie pasująca jest pierwsza która niestety troszkę się rozmazała na zdjęciu :(
 3 cienie z MUA 


 Które prezentują się tak
 Yankee candle jest dla mnie hitem!!
Bardzo podoba mi się zapach bzu, jednak mój chłopak wymyślił że pachnie jak odświeżacz toaletowy.
A do tego żurawina ... na jesień ... mrau :D

 Lakier z teksturą ... wstawię wam jak w weekend zrobię sobie pozurki ;)

 i odżywka do włosów firmy o której słyszałam same plusy ;) 
przyznaje jestem bardzo ciekawa ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo mi miło, że pokazałaś wygraną! :)
    za zapakowanie przepraszam, ale już tak mam :D jak wysyłam do Polski, do pakuje jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczuszki :) mam ten sam lakier Barry M i go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie też choruje na Yankee :D ale Alan to przesadził z tym odświeżaczem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam pytanko do olejku rycynowego, stosujesz go na noc? Zastanawiam sie jak czesto go stosować, bo tez wlasnie kupila ale jeszce nie uzywalam. Bede wdzieczna za rade ;)
    Megi (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuje go codziennie na noc, nakładając go na brwi i rzęsy czystą szczoteczką od starego tuszu ;)

      Usuń
    2. Dzięki, akurat mam taką szczoteczkę, więc przetestuję ;)
      Obserwuje ;)

      Usuń