niedziela, 6 października 2013

O Mnie- Aktualizacja wyglądu -> koloryzacja włosów

Hej wam ;)

Dzisiaj mała zmiana do której dojrzewałam jakieś 3 tygodnie;p
Zawsze włosy farbowałam w odcieniach mojego naturalnego koloru czyli brązu [ raz w życiu zrobiłam ombre, ale to wam już pisałam właśnie tutaj-> kliknij tu ]
Teraz postanowiłam spróbować czerwieni na mojej głowie.
Zacznijmy od początku. 



Tak mniej więcej wygląda mój naturalny kolor włosów

Wybrałam się do sklepu i starałam się wybrać jak najdelikatniejszy odcień czerwieni.
Bo gdybym nagle zobaczyła na swojej głowie odcień pomidora to chyba bym nie wyszła z domu przez najbliższe 5 lat.
Wybór padł na Schwarzkopf, Color Mask, Warm Mahogany 586.


Całkiem ładnie wszystko w środku się prezentowało.


W pudełku znalazłam
1. Odżywkę
2. Słoiczek z utleniaczem
3. Farba
4. Instrukcja
5. Rękawiczki


Koloryzacji dokonuje się na suche włosy.
Wystarczy tubkę farby z kolorem dodać do utleniacza i wstrząsnąć.
Ważne jest to że podczas nakładania farby na włosy. BARDZO ale to BARDZO szczypie ona w oczy.


Na sam koniec efekt wyszedł taki.


Powiem szczerze że jeszcze się nie przyzwyczaiłam. 
W razie czego za miesiąc lub dwa kupię farbę w moim naturalnym kolorze i będzie po kłopocie ;)

Cena: 4,70 GBP [ na promocji]

Nie jest to recenzja farby. Pokazuje wam tylko swoją przemianę.

8 komentarzy:

  1. Świetny kolor wyszedł !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. tez kiedys mnie natchnelo... wtedy zdalam sobie sprawe z tego , ze pasuja do mnie tylko zimne kolory :) nigdy wiecej :)
    na twoich wlosach bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie rok temu naszło na czerwienie i też na początku czułam się dość dziwnie. Niestety czerwień ma to do siebie, że na początku wygląda ładnie, ale później dość brzydko się wypłukuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się nie przyzwyczaję a się zdąży wypukać to przynajmniej nie będę miała aż takich wyrzutów sumienia by wrócić do naturalnego koloru ;)

      Usuń