piątek, 31 października 2014

Mua - ' pistachio ice cream'

Hej Wam! 

Dzisiaj moje male wyznanie winy, a do tego ochota by chociaż na chwile zatrzymać z nami lato. 
Z serii smutne ale prawdziwe:
Od kiedy tylko poszłam do szkoły, to stałam się mocno nerwowa osoba. To niestety odbiło się na moich paznokciach, których regularnie 'nie było' przez około 11 lat. Jednak w końcu wzięłam się w garść i zerwałam z nałogiem. Od 5 lat staram się o nie dbać, pielęgnować i uważać by ich nie narażać na gorsze warunki atmosferyczne. 
Jednak nałóg, to nałóg i kiedy tylko paznokieć mi się złamie muszę szybko pomalować je u obu dłoni na jasny kolor bo 
A) inaczej póki jest krótki będę go nieświadomie sama skracać
B) jeden mały wypierdek wygląda tragicznie, gdy paznokcie pomalowała bym na jakiś jesienny kolor.


Wiec zerkając do kuferka mój wybór padł na markę MUA o kolorze ' pistachio ice cream' i jeśli wierzyć numerka to jest to 316.
Buteleczka ma wielkość 6,2 ml. A jej wygląd strasznie mi się podoba

Lakier nie jest drogi bo kosztuje 1£ i ma duży wybór kolorystyczny. 


Jeśli chodzi o jakość to uważam ją za niezłą. Przy użyciu wraz top coatem z GR wytrzymują około 4 dni. A ja jako mama i pani domu mogę wam obiecać że dużo pracy wykonuje dłońmi.



Za co go lubię?
✓szybciorem wysycha
✓śliczny wygląd butelki
✓nieduża pojemność, jak mam 10 czy nawet 12 ml to mam problem z wykorzystaniem lakieru, a ja nie przepadam jak się psuje i marnuje.
✓duża gama kolorystyczna 
✓cena
✓jakość
✓trwałość
Co mi nie gra ?

Symbol Xmały pędzelek


Jak dla mnie 8 na 10  


 A jak wam się podoba ?
Miałyście lub może macie jakiś kolor z tej kolekcji? 

Zapraszam Was na moje pierwsze rozdanie ;)




Pozdrawiam Was!!
Martyna ;)

9 komentarzy:

  1. Ja szukam właśnie podobnego koloru, czegoś podobnego do mięty :) Niestety moje paznokcie są bardzo łamliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, uwielbiam mięte na paznokciach. Mam w podobnym kolorze z Miss Sporty i jestem z niego zadowolona. Mnie też denerwują ( i to bardzo ! ) małe pędzelki ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor świetny - ja takie uwielbiam na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor i śliczne paznokcie masz. Ja też tak mam, że strasznie się denerwuje w szkole i moje paznokcie cierpią na tym, ale staram się z tym walczyć. ;3
    Pozdrawiam. :;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komentarz - ale nie warto się poddawać :) Ja też uważałam że oleje nie są jednak dla mnie, a całkiem przypadkiem trafiłam na swoją metodę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolorki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń